Nog 1 maand te gaan.. - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu Nog 1 maand te gaan.. - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 September 2012 | Nederland, Raalte

Hallo Allemaal,

Even mijn blog uit proberen.
Nog 1 maand te gaan en dan is het zover!! Dan gaat mijn Ghana avontuur beginnen!
Hopelijk kan ik genoeg reisverhalen er op zetten als ik daar ben!

Groetjes, Linda

  • 12 September 2012 - 21:37

    Ellen:

    succes in Ghana!!

  • 12 September 2012 - 21:45

    Linda:

    haha dank je!!

  • 12 September 2012 - 23:11

    Roy:

    Succes en veel plezier Lin.

  • 13 September 2012 - 11:20

    Erna:

    Lieve Linda, wat gaat de tijd snel, nog maar even en je bent in Ghana. Heel veel plezier daar, geniet ervan. Ik zal je avonturen volgen. X Erna

  • 13 September 2012 - 13:38

    Truus Bisschop:

    hoi linda,
    eindelijk is het dan zover dat je droom werkelijkheid wordt.
    ik hoop dat je een hele mooie tijd hebt in ghana en dat we kunnen volgen en genieten van wat je daar allemaal meemaakt. heel veel plezier daar.
    kusjes van mam.

  • 13 September 2012 - 17:04

    Thomas:

    Hoi Linda,
    Hartstikke mooi dat jij je gaat inzetten in Ghana! Jouw ervaringen zijn heel waardevol voor andere vrijwilligers. Steeds meer mensen zoals jij maken daarom een wereldsupporter cv aan om hun ervaringen te kunnen delen. Je kunt zo niet alleen laten zien wat jij allemaal doet voor de wereld om je heen, je n inspireert er anderen mee om net zo actief te worden als jij en je kunt je favoriete projecten en goede doelen onder de aandacht brengen.

    Daarnaast maken jij en je project kans op vrijwilligersbeurzen en awards als je een Wereldsupporter CV maakt. Je profiteert dus niet alleen zelf maar kan je project er mee helpen!

    Ga naar www.wereldsupporter.nl! Je kan ook langskomen in het World Supporter Cafe of even met ons skypen als je meer wilt weten!

    Heel veel succes in Ghana alvast!

    Vriendelijke groet,

    Thomas

    World Supporter Fund

  • 14 September 2012 - 11:36

    Hennie:

    Linda,
    Je zult het daar vast naar je zin hebben, werk ze daar maar ook veel plezier toegewenst en laat veel van je horen, wij zijn benieuwd.

    succes papa

  • 29 September 2012 - 13:53

    Jacqueline:

    Zus, hehe eindelijk snap ik hoe ik erop moet komen haha.
    Wel veel berichten achter laten en als het kan ook foto's.
    Je gaat het daar vast na je zin hebben :)
    Succes!!


  • 12 Oktober 2012 - 14:35

    Angelique:

    Linda

    een hele goede reis gewenst en we zullen alles blijven volgen
    Succes en geniet ervan!!


  • 12 Oktober 2012 - 14:40

    Monique Pruijssen:

    Hee Linda,

    Ik lees dat je een verre reis gaat afleggen naar Ghana!
    Heel veel plezier en succes daar!

    Lieve groetjes,
    Monique

  • 12 Oktober 2012 - 16:51

    Lisette:

    hey Linda,

    Een hele goeie en leuke reis gewenst, geniet van alles wat er komen gaat!!!
    en let natuurlijk op Bianca en jezelf.... :)

    Liefs Lisette

  • 12 Oktober 2012 - 23:07

    Marieke:

    Hoi Linda,
    Ik wens je heel veel succes en plezier toe!
    Ik zal zeker deze site blijven volgen!

    Groet Marieke van de Gouden Emmer

  • 12 Oktober 2012 - 23:47

    Roy:

    Hey Linda,

    Een jaar geleden zat je nog bij mij thuis, met het idee om naar Afrika te gaan.
    En het is zover je gaat het het ook daadwerkelijk doen, hier heb ik echt respect voor.
    De meeste mensen zeggen altijd ''owja ja dat had ik ook al altijd willen doen'' maar die doen het niet, en jij wel!echt klasse!!!

    Ik gun je dit echt van harte!

    Heel veel plezier en geniet vooral van de ervaring.

    Roy

  • 15 Oktober 2012 - 16:09

    José:

    Hoi Linda,
    Ik wens een een fijn tijd in Ghana en hoop snel wat van je belevenissen te lezen.
    Liefs, José

  • 15 Oktober 2012 - 21:43

    Geertje:

    Hoi linda,
    Heel veel plezier daar!groetjes geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raalte

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

23 November 2012

Cape coast, laatste blog!!

15 November 2012

National mole park

07 November 2012

princ will academy school

01 November 2012

weeshuis

01 November 2012

foto's
Linda

Actief sinds 27 April 2012
Verslag gelezen: 1087
Totaal aantal bezoekers 13588

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 24 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: